;)

;)
:)

poniedziałek, 14 listopada 2016

Ale kim naprawdę jestem?

꘠꘠꘠꘠

Zazwyczaj:
miły,
sympatyczny,
wygadany,
przynajmniej dopóki sobie ktoś nie podpadnie.
Pracowity, dążący do upragnionego celu.
Szczery, brzydzący się kłamstwem.
Ale kim naprawdę jestem? 

꘠꘠꘠꘠

To że jestem osobą homoseksualną już sporo z was wiedziało a jak nie to już wie. Bycie gejem nie jest niczym nadzwyczajnym, lecz nie wiedząc czemu budzi wciąż tematy do dyskusji.
Zaczynając od początku. Skąd to się bierze? Skąd się biorą insynuacje że to choroba? Jak i kiedy odkryłem to w Sobie?

꘠꘠꘠꘠

W moim przypadku to wyglądało tak, że już od dawna zanim to w sobie odkryłem, miałem dziwny pociąg do tej samej płci ale jeszcze nie wiedziałem, dlaczego. Dusiłem to w sobie, chciałem nie wiedząc czemu i jak, za wszelką cenę to zwalczyć. Pociągały mnie dziewczyny ale w takim samym stopniu faceci, dość dziwne to było dla mnie, a miałem w tedy 16 lat o ile dobrze pamiętam. Jakiś czas przed rozpoczęciem lata, przeglądam sobie różne strony internetowe i nagle zauważyłem ankietę, na temat jak sprawdzić czy jesteś homoseksualistą... Zastanawiałem się chwilę czy w nią wejść, po chwili w nią kliknąłem, tak tylko z ciekawości co mi za bzdury na końcu wypiszą. Na końcu wyszedł wynik, 95%. No lekko mnie to zszokowało w tedy, zacząłem się mocno zastanawiać nad tym. Skąd? Dlaczego?
Doszedłem do wniosku że no może i coś w tym jest, w końcu długo już mnie to zastanawiało dlaczego tak mam. I tak to się powoli zaczęło, a później to już normalność.
Trochę nie rozumie właśnie tego że ktoś mógł uznać homoseksualizm za chorobę, dość spora grupa osób tak uważa i to jest z jednej strony przykre a z drugie niezrozumiałe jak dla mnie. Myślę że taka teoria bierze się stąd, że mamy postawiony standard... Ona + On = Szczęśliwa rodzina! I dlatego duże grono ludzi atakuje właśnie ludzi LGTB. Może jest w tym coś że denerwuje ich fakt że tacy ludzie chcą tez mieć prawo do dzieci. Ja zdzierżę wszystko ale też po prostu irytuję, drażni mnie gdy para homoseksualna domaga się dzieci, chodzi i o dwóch gejów jak i o dwie lesbijki. Kochamy inaczej, czujemy inaczej ale jednak matka natura stworzyła nas tak że tylko On i Ona mogą spłodzić dzieci, wiec nawet ja nie rozumie tego. Zbyt skomplikowane to jest nawet dla mnie! I takie podejście do sprawy to już jest w jakiś sposób chore. I może od tego to wszystko. Ale jeszcze jedna rzecz. Nie mylmy miłości między takimi ludźmi a urojeniami takich ludzi... Homoseksualista to normalny  człowiek jakich miliardy więc ma jak każdy jakieś nienormalne pomysły. Ludzka rzecz!

꘠꘠꘠꘠


1 komentarz:

  1. Nic co ludzkie obce mi nie jest, ktoś kiedyś tak powiedział. Rozumiem ból przechodzący przez Ciebie w młodym wieku. Zastanów się jednak, czy osoby z Twojego otoczenia czytając Twojego bloga, nie wykorzystają go przeciw Tobie.
    Pozdrawiam
    http://cogitoergosum75.blogspot.com/


    P.S. Homoseksualizm sięgał już czasów starożytnych i wynika też z bilogii człowieka.

    OdpowiedzUsuń