;)

;)
:)

środa, 19 października 2016

"Cechują mnie przeciwieństwa!"






Cześć, Witajcie!!! ;) 
Dzisiaj miałem wolny dzień ale na takiej pogodzie, nigdzie sie nie chce człowiekowi wychodzić jak nie ma potrzeby. A jeszcze coś mnie chwyciło dzisiaj i praktycznie cały dzień w łóżku (i nieoczekiwany sen) heh :D Jeszcze ostatnimi czasy bardzo mam pogubione myśli, zbyt dużo spraw na głowie i dużo myślenia (nie żebym wcześniej w życiu nie myślał heh xd)...

Wiecie co? W pierwszym poście trochę mało było o mnie, o mojej osobie więc...
Przedstawiać się nie muszę bo już to zrobiłem poprzednio, wiek tak samo :D Ale dla przypomnienia;
#Sebastian
#19 lat :*
"A więc" jestem sobie chłopaczkiem z wioski. A dokładniej z Biernej (pow. Żywiecki woj. śląskie)...
Chodziłem do szkoły gastronomicznej w Żywcu a aktualnie od ponad roku pracuje jako kelner/barman. Ponad miesiąc temu musiałem zmienić pracy z przyczyn wyższych (heh) i żałuje że tego wcześniej nie zrobiłem xd
Jak na swój wiek uważam że jestem bardzo dojrzałym człowiekiem. Doznałem wiele razy od życia i ludzi w kość. Przeżyłem wiele przykrych sytuacji o których może kiedyś w kolejnych postach uda mi się napisać...
Wiem jakie potrafi być życie i dlatego dowiedziałem jaki ja mam być dla życia. Ale jaki ja jestem?
Ogólnie to cechują mnie przeciwieństwa. Co? Przeciwieństwa?
Tak przeciwieństwa, już wyjaśniam. :D
Wesoły/Smutny - w pracy to konieczność, w towarzystwie tak samo... Nie lubię jak ktoś się pyta "Co Ci jest?","Może dam radę Ci jakoś pomóc?" A ja sobie tylko myślę "K**** nic, nie nie dasz rady " :D
Ogólnie to u mnie jest tak że wracam często myślami to tego co było w przeszłości, właśnie to powoduje u mnie lekki zamęt myśli który skutkuje w duże rozmyślenia i brak koncentracji.
Staram się żyć tu i teraz, mieć za sobą to co było i iść dalej w podniesioną głową i uśmiechem na twarzy ale nie zawsze się udaje...
Szczęśliwy/Nieszczęśliwy - Niby mam wszystko do niezbędnego życia na tej planecie... Prace, rodzinę ale jednak czegoś (czytaj "kogoś") mi brakuje. Brakuje kogoś kto byłby przy mnie, wspierał, Kochał takim jakim jestem. Brakuje miłości w tym wszystkim. Prawda, jestem młody ale jednak już dość dojrzały na ten etap w życiu...
Na razie to tyle... Inne rzeczy o mnie przy następnym poście bo nie chce pisać jakiś długich nudnych monologów.
Jakieś pytania? Zachęcam do zadawania ich na samym dole strony "Formularz kontaktowy" lub gdzieś na moich social mediach :D
Zachęcam również do komentowania moich postów, doradzenie co robić a czego nie robić na tym blogu. Wyrażania swojej opinii..
A tymczasem do następnego :)
Miłego wieczoru ;)
Buziaczki :*:*:***


2 komentarze:

  1. A zawód, który wykonujesz jest Twoją pasją?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... Robię to co lubię, to co kocham :D ;)
      Również pozdrawiam :D

      Usuń